000 | nlm 3 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 400196 | ||
100 | _a20220309d2021 k||y0pory50 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aPT | ||
200 | 1 |
_aSocial media engagement with luxury brands on Facebook _bDocumento eletrónico _emotivations and outcomes of consumers’ online brand-related activities (COBRAs) _fAna Sofia Ferreira Gonçalves _gorient. Joaquim Manuel Ferreira Jesus da Silva, Beatriz Graça Luz Casais |
|
210 |
_a[Braga _cs.n.] _d2021 |
||
303 | _aDescrição baseada no documento eletrónico | ||
328 | 0 |
_bDissertação mestrado _cMarketing e Estratégia _eEscola de Economia e Gestão da Universidade do Minho _d2021 |
|
675 |
_a658.8 _vmed _zpor |
||
675 |
_a681.324 _vint _zeng |
||
675 |
_a659.127.6 _vmed _zpor |
||
700 | 1 |
_aGonçalves, _bAna Sofia Ferreira |
|
702 | 1 |
_4727 _9164737 _aSilva, _bJoaquim, _cProf. Aux. na Escola de Economia e Gestão |
|
702 | 1 |
_4727 _9265452 _aCasais, _bBeatriz |
|
712 | 0 | 2 |
_4295 _aUniversidade do Minho. _bEscola de Economia e Gestão |
801 | 0 |
_aPT _bUMSD _c20220309 _gRPC |
|
856 | 4 |
_uhttp://hdl.handle.net/1822/76177 _zAcesso livre |
|
090 | _a400196 | ||
942 |
_cCOMPU _n0 |