000 | nlm 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 345094 | ||
005 | 20230724101750.0 | ||
100 | _a20190430d2018 k y0pory5003 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aPT | ||
200 | 1 |
_aA social marketing approach to (in)tolerance between refugees and host communities in Lebanon _bDocumento eletrónico _fBassem Jamil Kheireddine _gorient. Ana Maria dos Santos Costa Soares, Ricardo José de Ascensão Gouveia Rodrigues |
|
210 |
_a[Braga _cs.n.] _d2018 |
||
303 | _aDescrição baseada no documento eletrónico | ||
328 | 0 |
_bTese doutoramento _cBusiness Administration _eEscola de Economia e Gestão da Universidade do Minho _d2018 |
|
675 |
_a658.8:304 _vmed _zpor |
||
675 |
_a304:658.8 _vmed _zpor |
||
675 |
_a658.8(569.3) _vmed _zpor |
||
700 | 1 |
_aKheireddine, _bBassem Jamil |
|
702 | 1 |
_9167563 _aSoares, _bAna Maria _4727 |
|
702 | 1 |
_9209543 _aRodrigues, _bRicardo Gouveia _4727 |
|
712 | 0 | 2 |
_aUniversidade do Minho. _bEscola de Economia e Gestão _4295 |
801 | 0 |
_aPT _bUMSD _c20190430 _gRPC |
|
856 | 4 |
_uhttp://hdl.handle.net/1822/60235 _zAcesso restrito à U.M. (2 anos) |
|
090 | _a345094 | ||
942 |
_cLIVRO _n0 |