000 01221nam-a2200265---4500
001 300587
005 20200804160312.0
090 _a300587
100 _a20121024d2012 k y0pory5003 ba
101 0 _aeng
102 _aPT
200 1 _aInclusion of students with special education needs
_ea quantitative study regarding Lao elementary regular teachers'perception
_fKethsakda Khamsouvannong
_gorient. Ana Paula Loução Martins, Anabela Cruz Santos
210 _aBraga
_c[s.n.]
_d2012
215 _aXVIII, 134 p.
_d30 cm
300 _aExiste versão electrónica
328 0 _bDissertação mestrado
_cSpecial Education (specialization in Specific Learning Disabilities)
_eInstituto de Educação da Universidade do Minho
_d2012
675 _a376
_vint
_zfre
700 1 _aKhamsouvannong,
_bKethsakda
702 1 _9114156
_aMartins,
_bAna Paula Loução
_4727
702 1 _9195062
_aSantos,
_bAnabela Cruz dos
_4727
712 0 2 _aUniversidade do Minho.
_bInstituto de Educação
_4295
801 0 _aPT
_bUMSD
_c20121024
_gRPC
856 4 _uhttp://hdl.handle.net/1822/21026
_zAcesso restrito à UM
_4N
942 _cLIVRO
_n0