No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Autenticidade ou oportunismo [Documento eletrónico] : perceção dos consumidores sobre as práticas de ativismo de marca na indústria da moda = [Authenticity or opportunism : consumers' perception of brand activism practices in the fashion industry] / Joana Francisca Ferreira Abreu; orient. Joaquim Manuel Ferreira de Jesus Silva

Main Author Abreu, Joana Francisca Ferreira Secondary Author Silva, Joaquim, Prof. Aux. na Escola de Economia e Gestão Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2023 Dissertation Note or Thesis: Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Dissertação mestrado Marketing e Estratégia Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2023

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.