No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

The role of social media marketing activities on customer engagement and its influence on customer's purchase intention and price premium [Documento eletrónico] : an empirical study in the luxury fashion market = [O papel das atividades de marketing de mídia social no engajamento do cliente e sua influência na intenção de compra dos clientes e no prêmio de preço : um estudo empírico no mercado de moda de luxo] / Aliaa Ahmed Abdelmeniem Mohamed; orient. Cláudia Simões

Main Author Mohamed, Aliaa Ahmed Abdelmeniem Secondary Author Simões, Cláudia Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2023 Dissertation Note or Thesis: Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Tese doutoramento Business Administration Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2023

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.