No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

O uso de influenciadores nas estratégias de comunicação das marcas do séc. XXI [Documento eletrónico] : o caso da indústria da moda = [The use of influencers in the communication strategies of 21st century brands : the case of the fashion industry] / Mariana Franco Oliveira; orient. Teresa Ruão

Main Author Oliveira, Mariana Franco Secondary Author Ruão, Teresa Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Instituto de Ciências Sociais Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2022 CDU 659.127.4 681.324 658.8 Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Relatório de estágio de mestrado em Ciências da Comunicação (especialização em Publicidade e Relações Públicas) apresentado ao Instituto de Ciências Sociais da Universidade do Mnho

Descrição baseada no documento eletrónico

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.