No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Estratégia de marketing e comunicação digital nas redes sociais do Centro IDEA-UMinho [Documento eletrónico] = [Marketing strategy and digital communication in the social media of the Centre IDEA-UMinho] / Marta Ribeiro da Costa; orient. Joaquim Manuel Ferreira de Jesus Silva

Main Author Costa, Marta Ribeiro da Secondary Author Silva, Joaquim, Prof. Aux. na Escola de Economia e Gestão Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2022 CDU 658.8 681.324 378.4(469.112) Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Relatório de estágio de mestrado em Marketing e Estratégia, apresentado à Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho

Descrição baseada no documento eletrónico

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.