No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Reciprocal relations between listening comprehension, oral reading fluency, metacognitive skills, vocabulary and reading comprehension [Documento eletrónico] : a longitudinal study with students from grades 4 to 6 = [Relações recíprocas entre a compreensão oral, a fluência de leitura, as competências metacognitivas, o vocabulário e a compreensão da leitura : um estudo longitudinal com alunos do 4º ao 6º ano de escolaridade] / Bruna Regina da Silva Rodrigues; orient. Maria Iolanda Ferreira da Silva Ribeiro, Irene Maria Dias Cadime

Main Author Rodrigues, Bruna Regina da Silva Secondary Author Ribeiro, Iolanda da Silva
Cadime, Irene
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Psicologia Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2022 Dissertation Note or Thesis: CDU 159.946 159.946.3 159.946.4 Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Tese doutoramento Psicologia Aplicada 2022 Escola de Psicologia da Universidade do Minho

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.