No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Os novos géneros discursivos como instrumentos para a promoção de competências de leitura: um estudo em contexto de preparação para o acesso ao Ensino Superior no Brasil [Documento eletrónico] = [The new discursive genres as tools for the promotion of reading competences: a study on the context of preparation for the access to Higher Education in Brazil] / Najla Fouad Saghié; orient. José António Brandão Carvalho

Main Author Saghié, Najla Fouad Secondary Author Carvalho, José António Brandão Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Instituto de Educação Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2022 Dissertation Note or Thesis: CDU 371.41 378 Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Tese doutoramento Ciências da Educação (especialidade em Literacias e Ensino do Português) Instituto de Educação da Universidade do Minho 2022

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.