No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

A influência da estratégia de internacionalização no rebranding de uma agência de produto digital local [Documento eletrónico] : o caso da Untile = [The influence of the internationalization strategy in the rebranding of a digital product local agency : the case of Untile] / Maria Inês e Barros Soares; orient. Olga Filipa Andrade Brites Pereira, António Joaquim Araújo Azevedo

Main Author Soares, Maria Inês e Barros Secondary Author Pereira, Olga Filipa de Andrade Brites
Azevedo, António Joaquim Araújo de
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2021 CDU 658.8 Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Relatório de estágio de mestrado em Negócios Internacionais, apresentado à Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho

Descrição baseada no documento eletrónico

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.