No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

O papel das unidades de ensino estruturado na inclusão de alunos com perturbação do espectro do autismo [Documento eletrónico] : perceção de pais e de profissionais = [The role of the structured teaching units in the inclusion of the students with autism spectrum disorder : parents and professionals perceptions] / Sandra Daniela Ferreira Barbosa; orient. Ana Paula da Silva Pereira

Main Author Barbosa, Sandra Daniela Ferreira Secondary Author Pereira, Ana Paula da Silva Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Instituto de Educação Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2020 Dissertation Note or Thesis: CDU 376 Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Tese doutoramento Estudos da Criança (Especialização Educação Especial) Instituto de Educação da Universidade do Minho 2020

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.