No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Social Marketing intervention with children and adolescents to fight the prejudice towards boys who dance [Documento eletrónico] : a quasi-experimental research = [Intervenção de Marketing Social com crianças e adolescentes para combater o preconceito em relação aos rapazes que dançam : uma investigação quase-experimental] / Ana Cristina de Carvalho Cerqueira Lima da Silva; orient. Elisabete Maria Sampaio Sá, José Carlos Martins Rodrigues Pinho

Main Author Silva, Ana Cristina de Carvalho Cerqueira Lima da Secondary Author Sá, Elisabete
Pinho, José Carlos M.
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2021 Dissertation Note or Thesis: CDU 658.8:304 304:658.8 793.3-055.15 Online resource Acesso restrito à U.M. (3 anos)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Tese doutoramento Marketing e Estratégia Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2021

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.