No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Atitude do consumidor de moda face a ações de comunicação de marketing de causas sociais e respetiva influência na decisão de compra [Documento eletrónico] = The fashion consumer's attitude when confronted with communication actions of social causes and their influence on the purchase decision / Sara Filipa Rodrigues Pimenta; orient. André Paulo Almeida Whiteman Catarino, Manuel José Serra da Fonseca

Main Author Pimenta, Sara Filipa Rodrigues Secondary Author Catarino, André P.
Fonseca, Manuel José Serra da
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Engenharia Country Portugal. Publication [Guimarães : s.n.], 2019 Dissertation Note or Thesis: CDU 687:658.8 658.8:687 658.8:304 304:658 Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Dissertação mestrado Design e Comunicação de Moda Escola de Engenharia da Universidade do Minho 2019

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.