No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

A comunicação estratégica digital no setor da moda [Documento eletrónico] : uma experiência na marca Josefinas = [Digital strategic communication in the fashion sector : an experience in at the Portuguese brand Josefinas] / Joana Faria Sousa; orient. Silvana Mota-Ribeiro

Main Author Sousa, Joana Faria Secondary Author Ribeiro, Silvana Mota Corporate Author (Secondary) Universidade de Lisboa. Instituto de Ciências Sociais Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2020 Dissertation Note or Thesis: CDU 316.77 681.324 391 Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Dissertação mestrado Ciências da Comunicação (especialização em Publicidade e Relações Públicas) Instituto de Ciências Sociais da Universidade do Minho 2020

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.