No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

A influência dos estímulos sonoros nas emoções e na avaliação da experiência do consumidor [Documento eletrónico] : estudo aplicado à transmissão televisiva de eventos desportivos = [The influence of sound stimuli on emotions and on the evaluation of the consumers´ experience : a study applied to television broadcasting of sporting events] / Paula Cristina Marquês Cardoso ; orient. Joaquim Manuel Ferreira de Jesus Silva, Marco Edgar Sousa Escadas

Main Author Cardoso, Paula Cristina Marquês Secondary Author Silva, Joaquim, Prof. Aux. na Escola de Economia e Gestão
Escadas, Marco
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2020 Dissertation Note or Thesis: CDU 658.8 159.93 159.942 Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Dissertação mestrado Marketing e Estratégia Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2020

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.