No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Desenvolvimento e avaliação de um modelo de formação em blended learning baseado na Teoria da Flexibilidade Cognitiva (TFC) para o desenvolvimento do TPACK na formação inicial de professores [Documento eletrónico] / Mariel José Pimentel de Andrade; orient. Clara Maria Gil Ferreira Fernandes Pereira Coutinho, Lia Raquel Moreira Oliveira

Main Author Andrade, Mariel José Pimentel de Secondary Author Coutinho, Clara Pereira
Oliveira, Lia Raquel
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Instituto de Educação Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2018 Dissertation Note or Thesis: Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Tese de doutoramento Ciências da Educação (Especialidade em Tecnologia Educativa) Instituto de Educação da Universidade do Minho 2018

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.