No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Percepções dos consumidores sobre o cobranding de uma marca "fast fashion" (H&M) com uma marca de luxo [Documento eletrónico] / Ana Beatriz F reitas de Campos Ribeiro Eiras; orient. António Azevedo

Main Author Eiras, Ana Beatriz Freitas de Campos Ribeiro Secondary Author Azevedo, António Joaquim Araújo de Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication Braga : [s.n.], 2016 Dissertation Note or Thesis: CDU 659.126 Online resource Acesso restrito à U.M.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Dissertação mestrado Estudos de Gestão Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2016

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer