No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

O impacto do place attachment e de emoções na satisfação e lealdade em regiões turísticas transfronteiriças [Documento eletrónico] : uma perspetiva de marketing de nichos aplicado à Euro-região Norte de Portugal e Galiza / Bruno Miguel Barbosa de Sousa; orient. Cláudia Maria Neves Simões

Main Author Sousa, Bruno Miguel Barbosa de Secondary Author Simões, Cláudia Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication Braga : [s.n.], 2014 Dissertation Note or Thesis: CDU 658.8:379.85 379.85:658.8 Online resource Acesso restrito à U.M.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Descrição baseada no documento eletrónico

Tese doutoramento Programa Doutoral em Marketing e Estratégia Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2014

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer