No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

O impacto da responsabilidade social corporativa na avaliação da empresa e na intenção de compra do consumidor : o caso português = [The impact of corporate social responsibility on company evaluation and consumer purchase intention] : [the Portuguese case] / Cátia Sofia Soares Teixeira; orient. Minoo Farhangmehr

Main Author Teixeira, Cátia Sofia Soares Secondary Author Farhangmehr, Minoo Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2014 Description XII, 115 p. : il. ; 30 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 658.8 Online resource Versão eletrónica. Acesso restrito à U.M. (1 ano)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Documentos Online + Teses e Dissertações BGUM 658.8 - T Available 440945
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Documentos Online + Teses e Dissertações BGUM 658.8 - T Não requisitável | Not for loan 440946
Total holds: 0

Dissertação mestrado Marketing e Estratégia Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2014

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer