No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

A relevância do método dialógico no processo de ensino-aprendizagem da filosofia [Documento eletrónico] : uma apreciação no contexto ético-político / Eduardo Augusto de Faria Rodrigues; orient. Custódia Martins

Main Author Rodrigues, Eduardo Augusto de Faria Secondary Author Martins, Custódia Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Instituto de Educação Country Portugal. Publication Braga : [s.n.], 2012 Description 1 disco ótico (CD-ROM) : il. ; em caixa 13x14x1 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 19:372.819 372.819:19 Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Produtos Computador Biblioteca de Ciências da Educação
Documentos Online + Teses e Dissertações BCE 19:372.819 - Available 428278
Total holds: 0

Existe versão impressa

Título retirado do ecrã de título

Dissertação mestrado Filosofia no Ensino Secundário Instituto de Educação da Universidade do Minho 2012

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.