No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

A internacionalização de uma recém-criada marca de calçado : o caso da Amigluv e a sua entrada nos mercados espanhol, alemão e dinamarquês / Ana Jorge Ferreira Rocha; orient. Francisco Carballo-Cruz

Main Author Rocha, Ana Jorge Ferreira Secondary Author Carballo Cruz, Francisco Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2012 Description IX, 109 p. : il. ; 30 cm CDU 339.5 658.8 685.3 Online resource Versão electrónica. Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Documentos Online + Teses e Dissertações BGUM 339.5 - R Available 425888
Total holds: 0

Relatório de estágio realizado no âmbito do Mestrado em Negócios Internacionais, apresentado à Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.