No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

A importância dos novos media para a elaboração de uma estratégia de marketing territorial / Sílvia Andreia de Castro Gomes; orient. Maria Helena Sousa

Main Author Gomes, Sílvia Andreia de Castro Secondary Author Sousa, Helena Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Instituto de Ciências Sociais Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2012 Description X, 146 p. : il. ; 30 cm CDU 658.8 681.324 Online resource Versão electrónica. Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Documentos Online + Teses e Dissertações BGUM1 658.8 - G Available 425802
Total holds: 0

Relatório de estágio do mestrado em Ciências da Comunicação (área de especialização em Publicidade e Relações Públicas), apresentado ao Instituto de Ciências Sociais da Universidade do Minho

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.