No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Facebook e as marcas de moda : aumento das vendas online? / Eliana Mendes; orient. Hélder Carvalho, Miguel Abrunhosa de Brito

Main Author Mendes, Eliana Secondary Author Brito, Miguel António Sousa Abrunhosa de
Carvalho, Helder
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Engenharia Country Portugal. Publication [Guimarães : s.n.], 2012 Description 84 f. : il. ; 30 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 687:658.8 658.8:687 687:681.324 681.324:687 Online resource Versão eletrónica. Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca da UMinho no Campus de Azurém
Documentos Online + Teses e Dissertações BPG1 687:658.8 - M Available 425771
Total holds: 0

Tese mestrado Comunicação de moda (área de especialização comunicação gráfica e multimédia) Escola de Engenharia da Universidade do Minho 2012

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.