No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

O comportamento do consumidor face à introdução de marcas próprias / Rui Manuel da Silva Quintas; orient. Natália Maria Sá Figueiredo Pimenta Monteiro, Odd Rune Straume

Main Author Quintas, Rui Manuel da Silva Secondary Author Monteiro, Natália
Straume, Odd Rune
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication Braga : [s.n.], 2012 Description XXI, 145 p. : il. ; 30 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 658.8 659.126 Online resource Versão electrónica. Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Documentos Online + Teses e Dissertações BGUM 658.8 - Q Available 425140
Total holds: 0

Dissertação mestrado Economia Industrial e da Empresa Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2012

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.