No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Aplicação da teoria do marketing de relacionamento na análise das relações entre o estado e as organizações sem fins lucrativos / Carla Alexandra Martins Sani; orient. José Carlos Pinho, Isabel Macedo

Main Author Sani, Carla Alexandra Martins Secondary Author Macedo, Isabel Maria
Pinho, José Carlos M.
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2011 Description XII, 101 p. : il. ; 30 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 658.8 Online resource Versão electrónica. Acesso restrito à U.M.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca de Reservados
Documentos Online + Teses e Dissertações BRE BRE 658.8 - S Não requisitável | Not for loan 417958
Total holds: 0

Dissertação mestrado Marketing e Gestão Estratégica Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2011

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.