No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

A importância da identidade organizacional para o posicionamento no mercado : análise do caso Solinca Eventos e "Catering" / Ana Luísa Monteiro Oliveira; orient. Helena Sousa

Main Author Oliveira, Ana Luísa Monteiro Secondary Author Sousa, Helena Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Instituto de Ciências Sociais Country Portugal. Publication Braga : [s.n.], 2011 Description X, 71 p. : il. ; 30 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 659.4 Online resource Versão electrónica. Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Documentos Online + Teses e Dissertações BGUMD 141669 Available 416937
Total holds: 0

Dissertação mestrado Ciências da Comunicação (área de especialização em Publicidade e Relações Públicas) Instituto de Ciências Sociais da Universidade do Minho 2011

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.