No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Concepção de uma estratégia de "Web marketing" para a promoção de uma região : o caso ilustrativo do Minho / Ângela da Silva Guedes; orient. Cláudia Simões e José Carlos Pinto

Main Author Guedes, Ângela da Silva Secondary Author Pinho, José Carlos M.
Simões, Cláudia
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication Braga : [s.n.], 2011 Description 87 p. : il. ; 30 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 658.8:681.324 681.324:658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Teses e Dissertações BGUMD 141276 Available 416180
Total holds: 0

Existe versão electrónica

Dissertação mestrado Marketing e Gestão Estratégica Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2011

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.