No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Marketing de experiência no ponto de venda [Documento electrónico] : os casos da Niketown e Adidas Brand Center / Viviane Moojen Nácul; orient. Maria da Graça Guedes, Paula Soares

Main Author Nácul, Viviane Moojen Secondary Author Guedes, Maria da Graça
Soares, Paula
Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Engenharia Country Portugal. Publication Guimarães : [s.n.], 2009 Description 1 disco óptico (CD-ROM) : il., gráficos ; em caixa 13x14x1 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 687:658.8 658.8:687
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Produtos Computador Biblioteca da UMinho no Campus de Azurém
Teses e Dissertações BREG9 687:658.8 - N Não requisitável | Not for loan 411130
Total holds: 0

Título retirado do ecrã de título

Dissertação de mestrado Comunicação de Moda (área de especialização em Merchandising de Moda) Escola de Engenharia da Universidade do Minho 2009

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.