No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

As práticas de marketing nas organizações non-profits : o caso do Brasil / Charles Bruno Mendes Bulhões; orient. Cláudia Maria Neves Simões

Main Author Bulhões, Charles Bruno Mendes Secondary Author Simões, Cláudia Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Economia e Gestão Country Portugal. Publication [Braga : s.n.], 2010 Description XIII, 95 f. : il., gráf. e tabelas ; 30 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 658.8 658.0(81) Online resource Versão electrónica. Acesso restrito à U.M.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Documentos Online + Teses e Dissertações BGUMD 114760 Available 403304
Total holds: 0

Existe versão em CD-ROM

Tese mestrado Marketing e Gestão Estratégica Escola de Economia e Gestão da Universidade do Minho 2010

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.