No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

O efeito da sensibilidade promocional na vontade de variar : uma aplicação sobre as intenções de compra de café para consumo doméstico / Clarinda Adélia Martins de Castro Sousa Rodrigues; orient. Ana Pinto de Moura, Luís Miguel Cunha

Main Author Rodrigues, Clarinda Adélia Martins de Castro Sousa Secondary Author Cunha, Luís Miguel
Moura, Ana Pinto de
Corporate Author (Secondary) Universidade Portucalense Infante D. Henrique Country Portugal. Publication Porto : [s.n.], 2005 Description XIII, 154 f. ; 30 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUMD 58723 Available 359851
Total holds: 0

Dissertação de mestrado Marketing Universidade Portucalense Infante D. Henrique 2005

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.