No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

As práticas escolares como construtoras de uma identidade curricular genderizada / Susana Filipa Rodrigues Mendes

Main Author Mendes, Susana Filipa Rodrigues Country Portugal. Publication Braga : [s.n.], 2005 Description 136 f. ; 30 cm Dissertation Note or Thesis: Dissertação: Mestre em Educação, especialização em Desenvolvimento Curricular, apresentada à Universidade do Minho CDU 371.214 Online resource Acesso livre
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Documentos Online + Teses e Dissertações BGUMD 37436 Available 358471
Monografia Biblioteca de Ciências da Educação
Documentos Online + Teses e Dissertações BCE 371.214 - M Available 358472
Monografia Biblioteca de Ciências da Educação
Documentos Online + Teses e Dissertações BCE 371.214 - M Não requisitável | Not for loan 358473
Total holds: 0

Dissertação: Mestre em Educação, especialização em Desenvolvimento Curricular, apresentada à Universidade do Minho

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.