Normal view MARC view ISBD view

The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term / Jean-Noel Kapferer

Main Author Kapferer, Jean-Noel Country Reino Unido. Edition 3rd ed Publication London : Kogan Page, cop. 2004 Description XIV, 497 p. : il. ; 25 cm ISBN 0-7494-4283-2 CDU 658.8 659.127.6
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Call number Status Date due Barcode Item holds Course reserves
Monografia Biblioteca da UMinho no Campus de Azurém
BPG 658.8 - K Available 347531

Licenciatura em Marketing Gestão do Produto e Marca 1º semestre

Mestrado em Design de Comunicação de Moda Criação de Marcas de Mercado 2º semestre

Mestrado em Design e Marketing de Produto Têxtil, Vestuário e Acessórios Criação de Marcas de Mercado 2º semestre

Total holds: 0

Enhanced descriptions from Syndetics:

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.