No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Marketing de vestuário de criança : a percepção das crianças sobre as marcas de vestuário, sobre a moda e sobre o estilo de vestir. A influência dos grupos pares (grupos de referência e de pertença) na escolha do vestuário das crianças / António Joaquim Magalhães Cardoso; orient. Mário de Araújo

Main Author Cardoso, António Joaquim Magalhães Secondary Author Araújo, Mário Duarte de Corporate Author (Secondary) Universidade do Minho. Escola de Engenharia Country Portugal. Publication Guimarães : s.n., 2004 Description 380 p. : il. ; 30 cm Dissertation Note or Thesis: CDU 658.8:687.13 687.13:658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca da UMinho no Campus de Azurém
Teses e Dissertações BPG1 658.8:687.13 - C Available 337197
Total holds: 0

Dissertação mestrado Design e Marketing Escola de Engenharia da Universidade do Minho 2004

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.