Normal view MARC view ISBD view

Investigação sobre políticas educacionais : terreno de contestação / Jenny Ozga; trad. Isabel Margarida Maia

Main Author Ozga, Jennifer Secondary Author Maia, Isabel Margarida de Oliveira Guimarães Country Portugal. Publication Porto : Porto Editora, 2000 Description 239 p. ; 21 cm Series Currículo, políticas e práticas , 4 ISBN 972-0-34804-6 CDU 37.014
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Call number Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 37.014 - O Available 284989
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 37.014 - O Available 292431
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 37.014 - O Available 295894
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 37.014 - O Available 295895
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 37.014 - O Available 295896
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 37.014 - O Available 295897
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM-IECR 37.014 - O Indisponível | Not available 296456
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 37.014 - O Available 309486
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 37.014 - O Available 312644
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 37.014 - O Available 314916
Monografia Biblioteca de Ciências da Educação
BCE 37.014 - O Available 335708
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUMD 102002 Available 336531
Monografia Biblioteca de Ciências da Educação
BCE 37.014 - O Available 389094
Monografia Biblioteca de Ciências da Educação
BCE 37.014 - O Available 405723
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 37.014 - O Available 414338
Total holds: 0

Enhanced descriptions from Syndetics:

Tít. orig.: Policy research in educational settings : contested terrain

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.