No cover image available
Normal view MARC view ISBD view

Marketing e publicidade no ponto de venda : avaliação do desempenho de um hipermercado / Ana Catarina Martins Correia

Main Author Correia, Ana Catarina Martins Country Portugal. Publication Guimarães : Universidade do Minho, 1997 Description 2 v. : il. ; 30 cm Contents note vol.1 : 168 p vol.2 : Anexos. - 340 p Dissertation Note or Thesis: Dissertação: Mestrado em Design a e Marketing, Guimarães, Universidade do Minho, 1997 CDU 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Collection Call number Vol info Status Date due Barcode Item holds
Monografia Biblioteca da UMinho no Campus de Azurém
Teses e Dissertações BPG1 658.8 - C LIVRO vol.1 Available 206383
Monografia Biblioteca da UMinho no Campus de Azurém
Teses e Dissertações BPG1 658.8 - C LIVRO vol.1 Available 206384
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Teses e Dissertações BGUMD 58663 LIVRO vol.1 Available 206385
Monografia Biblioteca da UMinho no Campus de Azurém
Teses e Dissertações BPG1 658.8 - C LIVRO vol.2 Available 206386
Monografia Biblioteca da UMinho no Campus de Azurém
Teses e Dissertações BPG1 658.8 - C LIVRO vol.2 Available 206387
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
Teses e Dissertações BGUMD 58664 LIVRO vol.2 Available 206388
Total holds: 0

vol.1 : 168 p vol.2 : Anexos. - 340 p.

Dissertação: Mestrado em Design a e Marketing, Guimarães, Universidade do Minho, 1997

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.