Normal view MARC view ISBD view

O processo de criação publicitária : como conhecer e realizar boas mensagens publicitárias / Henri Joannis; pref. Michel Badoc; trad. Isabel Maria St. Aubyn

Main Author Joannis, Henri Secondary Author Badoc, Michel
Saint-Aubyn, Isabel
Country Portugal. Publication Mem Martins : Edições CETOP, D.L. 1990 Description 177 p. : il. ; 23 cm Series Gestão , 9 ISBN 972-641-021-5 CDU 659
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current location Call number Status Date due Barcode Item holds Course reserves
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUMD 141306 Available 167393
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 659 - J Available 167394
Monografia Biblioteca Geral da Universidade do Minho
BGUM 659 - J Available 167395

Mestrado em Ciências da Comunicação Oficina de Criatividade 2º semestre

Total holds: 0

Enhanced descriptions from Syndetics:

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.